ninaincanada.reismee.nl

updates

Hiii,

Het is alweer bijna weekend! Ik vind school nu al niet meer leuk ;)

Afgelopen weekend was echter wel heel leuk. Zaterdag ben ik met mijn gastzus Sara en nog wat andere meisjes (3 meisjes uit Japan, 1 uit Korea en 1 uit Brazilië naar het winkelcentrum geweest. Dat was heel gezellig. Zondag ben ik naar het Wild Life Park geweest. Dat is een soort combinatie van een dierentuin en een kinderboerderij. We hadden ook voer om de dieren eten te geven en daarna gingen we nog even op het springkussen :). Ik was weer met Sara en deze keer met 1 Italiaanse jongen, 1 Italiaans meisje, 1 Duits meisje en 1 Koreaans meisje (wel een andere dan zaterdag).

Daarna hoorde ik maandag op school dat ik in het voetbalteam zat en dat ik diezelfde avond een training had. Gelukkig was mijn gastmoeder vrij van werk dus zij kon me wegbrengen en ophalen. Tijdens de training hebben we vrije trappen en corners geoefend, zodat we wisten wat we de dag erna bij de eerste wedstrijd moesten doen. De training was erg leuk, maar er waren duizenden muggen die mij hebben gestoken (ik was allergisch voor die muggen dus nu heb ik meerdere grote paarse plekken op mijn benen.)

Dinsdag hadden wij de eerste wedstrijd. We moesten tegen Riverview High School en dat zijn eigenlijk onze grootste rivalen (soort van Jonathan). We hebben met 3-0 verloren. Het was gelukkig niet een hele slechte wedstrijd, we moeten alleen iets beter leren communiceren met elkaar.

Verder is er niet echt iets gebeurd, maar er staat wel iets te gebeuren. Er komt namelijk een orkaan deze kant op die ons misschien wel of misschien niet gaat raken. Vorig jaar hadden ze hier ook een orkaan en toen hadden ze 10 dagen geen stroom, dus ik zal misschien de komende tijd niet zoveel meer van me laten horen. Mijn gastmoeder is al bezig met de voorbereidingen en Sara en ik gaan vrijdag onze spullen inpakken en beneden neerzetten en we gaan beneden slapen, zodat we niet boven vast komen te zitten als er een boom op het huis valt en zodat we ook al onze spullen bij ons hebben als we (in een heel extreem geval) moeten verhuizen. We gaan vrijdag en zaterdag heel veel koken zodat we genoeg eten hebben voor als de stroom uitvalt en Melissa heeft ook al haar gastanks gevuld voor het gasfornuis enzo. Met ons gaat dus niks gebeuren, behalve dat we 1/2 nachten niet zo goed slapen maar het is natuurlijk wel vervelend als het huis kapot gaat hahahah.

Ik heb nog 1 ding te vertellen, namelijk dat ik nu ook Canadese vrienden aan t maken ben! In het begin praatte ik alleen met de andere internationale studenten, maar nu heb ik ook een vriendin gemaakt bij voetbal, ze heet Grace en ik heb ook 1 les met haar samen. Ook ben ik wel bevriend met een meisje van Physically Active Learning, haar naam is Claire.

Dat was het verder wel eigenlijk!

Tot de volgende keer!!

Reacties

Reacties

Sandra

Topper, geselecteerd voor het voetbalteam, goed gedaan!! En verder klinkt het heel gezellig!
We gaan voor je duimen dat het huis heel blijft. Wordt een onstuimige verjaardag!

Martijn

Leuk om te lezen weer! Succes op je verjaardag, hopen dat het meevalt voor jullie ???

Sacha

Oei, dat klinkt wel spannend! Maar het lijkt er op dat Melissa alles onder controle heeft, dus dan wordt het vast vooral een bijzondere ervaring.
Wat fijn dat je in het voetbalteam zit! Dan kun je het in ieder geval niet verleren ;-)

Oma Ton

Weer een mooi verhaal! Leuk, al je contacten met verschillende nationaliteiten! Wereldburger: nu al!
Bijna jarig.........en geen orkaan in de buurt, wensen wij jou! Liefs oma xxxx

Wim en tilly

Leuk, in korte tijd zoveel leuke contacten.
En geselecteerd voor het Canadese team!
Wel beter doen dan FC Utrecht.
Laten we hopen, dat de orkaan meevalt.

Opa Jan

Mooi en leuk verhaal en fijn dat je weer kan voetballen. SUCCES.

Wendy van Beek

Leuk te lezen dat je al veel mensen hebt ontmoet.
Duimen dat het weer mee valt.
Ben benieuwd naar je volgende bericht.

Mariëtte

Wat superleuk dat je ook daar lekker kunt voetballen! Wel jammer dat naar school gaan in Canada blijkbaar niet anders is dan in Nederland....saai ?.
Gelukkig weten de mensen daar goed welke voorbereidingen je kunt treffen....hopen dat het meevalt allemaal! Ik wens je alvast een gezellige jaarwisseling ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!