ninaincanada.reismee.nl

November

November was niet zo’n hele speciale maand, maar er zijn wel wat leuke dingen gebeurd

  • Het grootste deel van de ijshockeywedstrijden van het schoolteam waren in november, dus we zijn naar best veel wedstrijden geweest in november. The ijshockey rink is best dichtbij een McDonalds, dus daar gingen we vaak naartoe na een wedstrijd met een vrij grote groep. Dat was altijd gezellig maar ook chaos want iedereen vergat altijd wat opruimen ook al weer is hahah.

  • Buiten de wedstrijden van het schoolteam, zijn we als activiteit van het programma naar een Eagles ijshockey wedstrijd geweest. De Eagles is het team van de universiteit in Cape Breton, waar ik woon. Die wedstrijd was erg leuk, omdat natuurlijk het niveau een stuk hoger was dan het team van school en de spelers vochten ook veel meer hahah. De Eagles wonnen de wedstrijd wat erg hielp om de sfeer nog leuker te maken.

  • In november viel ook de eerste sneeuw van het jaar. Dat gebeurde toen Sara en ik ’s avonds een rondje aan het lopen waren, dus we waren doorweekt toen we weer terug kwamen. Het was wel erg grappig, want elke keer als we een rondje gingen lopen gingen we naar Robin’s, een soort cafeetje waar je koffie, donuts en muffins kan kopen. Wij liepen dus naar huis in de sneeuw met koffie en een donut haha.

  • Verder heb ik in november vooral dingen gedaan voor volgend jaar, namelijk aanmelden voor universiteiten. Daarvoor moest ik ook een Engels test doen in Sydney. Dat was erg spannend, maar ik heb er wel een leuke herinnering aan over gehouden, namelijk mijn nieuwe Indiase bestie. Toen ik aan het wachten was op mijn beurt voor mijn speaking test, zat hij naast me en begon hij de hele tijd gesprekken, terwijl ik mij probeerde mentaal voor te bereiden. Toen ik klaar was liep ik naar Tim Hortons om daar te wachten, want ik had zo’n 1,5 uur tussen mijn speaking test en de rest. Toen ik weer terug kwam bij het gebouw kwam hij net een taxi uit en hij begon meteen weer tegen mij te praten. Hij wilde zelfs mijn handen opwarmen (ik was zovan nee doe maar niet). Op dat moment vond ik hem een beetje irritant worden dus ik was blij dat we de zaal in mochten want zo kon ik van hem af komen. Maar nee, hij zat aan het tafeltje naast me. Gelukkig heb ik de test uiteindelijk wel gehaald!

  • Nu nog wat leuke ‘feitjes’
  • - Als je ooit in Canada bent, ga naar Tim Hortons en bestel de sausage farmer’s wrap. Dat ding is echt geweldig.
  • - De Indiase man is misschien wel identiteitsfraude aan het plegen nu want hij heeft mn hele paspoort doorgelezen. Geen idee waarom, maar hij was zovan ‘mag ik je paspoort zien?’ en toen trok hij hem zo’n beetje uit mijn hand hahah

Reacties

Reacties

Sandra

Hahaha, mooi verhaal weer!

Martijn

Was weer een leuke maand ???

Kim

Haha goed dat je m niet je handen hebt laten opwarmen haha, Indiaas vriendje is toch ingewikkeld... hahahaha

Oma Ton

In gedachten zie ik voor me: Nina in de sneeuw! Mooi verhaal!

Opa Jan

Mooi verhaal maar nog wel Kouwe handen.volgende keer maar op laten warmen.

Wim en Tilly

Wat zijn ze daar behulpzaam. Willen zelfs je koude handen opwarmen?

Sacha

Leuke verhalen Nina!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!